2012. október 9., kedd

1.osztály

Maradjunk még mindig az iskolakezdésnél, ugyanis nem csak Jankának készült ez meg az erre a jeles alkalomra, hanem az egész 1. osztálynak is. Ugyanis történt, hogy a tanítónénijük kedvesen megkért, hogy készítenék pár dolgot, amire szükségük lenne, én pedig szívesen elvállaltam.

Az első, amit kért, egy kis táblácska, ami az osztályterem ajtaját díszíti és egyben mutatja, hogy itt találhatók az elsősök. :)  Jó sokat agyaltam rajta, amíg kitaláltam ezt az összeállítást a tulipánokkal, pedig nem is olyan nagyon különleges, de valamiért nem jutott az eszembe, csak az utolsó pillanatban.
A következő munkán, a zsepi vagy wc-papír tartón szintén sokáig gondolkoztam, mi legyen, hogy legyen, aztán végül is emellett a Tildás tartó mellett döntöttem, szintén tulipánnal díszítve.
Eddig még nem gondoltam végig a koncepciót, hogy tulajdonképpen lehetne egy tulipános összeállítást készíteni, ez a gondolat csak ezután ugrott be, amikor a naplóborítót készítettem és megbeszéltük a tanári asztalra készülő terítő anyagát, hogy melyikből legyen. De akkor már szerencsére összeállt a kép a fejemben, és a naplóborító és a terítő is gyorsan elkészült.

Így született meg végül ez a tulipános kollekció az elsősöknek. :)
(zárójelben írom, hogy 12 gyerkőc van az osztályban, 12 kis tulipán díszíti a naplóborítót, és 12 tulipán a terítőt. Félig szándékosan, félig véletlenül. :-))







 


 

 



Nincsenek megjegyzések: