2011. július 2., szombat

Egy hátizsáknyi ajándék :-)








Szeretnék Nektek új munkákat mutatni, de most éppen nem tudok, mert még nincs lefényképezve az, amit mutatnék, viszont elhatároztam, hogy felteszem ide a blogba szépen sorba a régebbi munkáimat is, amit még a blog indítása előtt készítettem. Igazából ezt már régebben is megtehettem volna, nem is tudom, miért csak most jutott eszembe, de hát jobb későn, mint soha. :-))

Ezeket a dolgokat 2 évvel ezelőtt készítettem egy kislánynak, akit a nagymamája ajándékozott meg ezzel az összeállítással. A kis blúzra a nagymama a kislány nevét kérte valamiképpen ráhímezve gyöngyből, vagy ahogy én kitalálom, ezt rám bízta. Ez kerekedett ki belőle, régi kedvencemmel, a gyöngyfűzéssel készült el a kislány neve. A kis gyöngyös szütyő horgolással készült, ahogy a minden ajándékot elnyelő hátizsák is.:-)

8 megjegyzés:

Judit Eszter írta...

A hátizsák nagyon klassz!!!

Hella írta...

Köszi!:-)

fxtina írta...

micsoda kis csoda pakk! :)

Névtelen írta...

Bámulatosan jó ez a kis csomag. Tiszta kincsesbánya :) Csuda jó ötletet adtál a közelgő szülinapokra!

Rita írta...

De szuper ajándék! Minden darabja tetszik!

Hella írta...

Köszönöm Mindenkinek.:-) Gira, de jó, hogy ötletet tudtam Neked adni! :-)

King.art írta...

Szépek nagyon! :)

Hella írta...

Köszi Kinga!:-)